Betaling afvist

Når du betaler med sms, så kan det ske at dit teleselskab afviser at gennemføre betalingen.

I så fald vil du modtage en besked fra SIFA der starter med "BETALING AFVIST".

Dette kan have flere årsager, og det er ikke sikkert vi får besked om den korrekte årsag. Den fejlkode vi modtager fremgår af ovennævnte sms, og fejlkoderne har følgende betydning:

Fejl
kode
Betydning
Forklaring
1 Message successfully delivered Beskeden er leveret.
2 Pre-paid account insufficient Beskeden og/eller takseringen kunne ikke gennemføres fordi abonnenten har et taletidskort der indeholder et for lille beløb til at operatøren tillader den pågældende transaktion. Abonnenten må derfor selv fylde penge på sit taletidskort for at kunne benytte SMS-tjenester igen.
3 Subscriber blacklisted Abonnenten er registreret hos operatøren som spærret for modtagelse af SMS-tjenester.
4 Not a subscriber Abonnenten er ikke registreret hos operatøren som værende en af deres abonnenter og transaktionen kan derfor ikke gennemføres.
5 Unknown SMSC error Transaktionen kunne ikke gennemføres pga. en ukendt fejl.
6 Message validity period timed out Beskedens gyldighedsperiode er overskredet før beskeden kunne leveres, ( måske fordi telefonen har været slukket).
7 Message is undeliverable Beskeden er blevet afvist af operatøren, oftest pga. ugyldigt indhold.
8 Message cancelled Fejlmeddelelsen dækker normalt over en kode 2,3 eller 4 og bliver brugt når operatøren ikke sender tilstrækkelig information til at kunne identificere fejlen.
9 Message has been deleted Beskeden er blevet slettet.
Log ind


Glemt adgangskode?
Ny bruger?
Brug for hjælp?

Har du brug for hjælp er vi klar ved telefonerne.

Ring til os på:

Tlf: 98 12 46 88

Vores telefoner er altid åbne for salg af TV-Bingo plader 1 time før vores TV-udsendelser.

Øvrige telefontider:

Mandag til torsdag: 9-11 og 14-16
Fredag:  9-12